سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 8
کل بازدید : 33854
کل یادداشتها ها : 30
خبر مایه

موسیقی


سلام

این مطلب مال خیلی وقت پیشاست مال اوووووووه...

سپید بودن .سیاه شدن.وقتی به خودت میای و میخوای دوباره سپید بشی میبینی دیگگه نمیشه حتی نمیتونی خاکستری نوک مدادی یا حتی زغالی بشی تو یه سیاه شدی واسه اینکه بتونی بین مردم حرکت کنی با ماسک میری بیرون با لباسای رنگی ولی فایده ای نداره باید سیاهی رو قبول کنی باید قبول کنی تنهایی باید بدونی باید باور کنی...

 

 دوست دارم همه چی داشته باشم؟؟؟

نه نمیشه...

دوست دارم فقط یه نفر مال من باشه؟؟؟  

نه نمیشه...چون مال دیگریه...

دوست دارم پول داشته باشم؟؟؟دوست دارم مدرک داشته باشم؟؟؟؟

نه نمیشه حداقل حالا نمیشه چون حالا بهش نیاز داری الان نمیشه شاید بعدن تونستی به دست بیاریشون...

 اخه خدا بعدن به دردم نمیخوره من الان میخواستم...

گفتم نمیشه یعنی نمیشه اگه بازم تکرار کنی همه چیزو ازت میگیرمااا...

چیو میخوای بگیری؟؟؟پول که هنوز ندادی مدرک ندادی..عشقمو گرفتی پس چیو میخوای بگیری؟؟؟جونمو؟؟؟

نه نعمت مردنو ازت میگیرم تا بمونیو بسوزی...

خدا جونم ببخشیدا غلط کردم دیگه تکرار نمیشه اینو دیگه ازم نگیر نوکرتم تو بهترین خدایی اینو بذار واسم بمونه...

این قلب تقدیم به شما باعشق بی نهایت..

یاحق






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ